فرماندار الیگودرز:

محور ویژه الیگودرز ـ  مسجد سلیمان در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد

فرماندار الیگودرز گفت: محور الیگودرز به مسجد سلیمان با هدف کوتاه تر شدن مسیر جنوب به لرستان و رفع مشکل ترافیک و تصادفات جاده ای در حال ساخت است. این پروژه ملی سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

تصویر محور ویژه الیگودرز ـ  مسجد سلیمان در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد

لرستان ـ ماشاالله نعمتی فرماندار الیگودرز در گفت وگو با خبرنگار پرسون از افتتاح محور الیگودرز - مسجد سلیمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۰ سال عمران و آبادانی الیگودرز است. ‌برنامه و طرح های عمرانی ملی در حال تکمیل شدن است که در سال آینده افتتاح خواهد شد. محور ویژه الیگودرز به مسجد سلیمان یکی از نه طرح ملی است که افتتاح خواهد شد.

وی افزود: محور الیگودرز به مسجد سلیمان با هدف کوتاه تر شدن مسیر جنوب به لرستان و رفع مشکل ترافیک و تصادفات جاده ای در حال ساخت است. این پروژه ملی سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

نعمتی ادامه داد: الیگودرز یکی از شهرهای پرتردد استان لرستان و در مسیر ترانزیتی جنوب قرار گرفته است. این مسیر در سال آینده ترمیم و دوربین گذاری خواهد شد.

وی با اشاره به محور الیگودرز به مسجد سلیمان بیان کرد: قطعه اول این پروژه، از «بزنوید» به «لیروک» به طول ۳۶ کیلومتر با ایجاد سه دهنه پل بزرگ و چهار تونل در حال اجرا است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه این جاده برای شهرستان الیگودرز بسیار مهم است، گفت: این جاده، راه ارتباطی لرستان به خوزستان را برقرار می‌کند.

نعمتی با بیان اینکه این پروژه به طول ۳۶ کیلومتر بوده که ۱۴ کیلومتر اول آن در حال انجام است، افزود: مابقی این پروژه هم تأمین اعتبار شده است.

فرماندار الیگودرز همچنین به پروژه جاده الیگودرز ـ داران اشاره کرد و گفت: از مجموع این پروژه، پنج کیلومتر آماده شده است.

نعمتی با تاکید بر اینکه این پنج کیلومتر به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: انتظاری که ما از اداره کل راه و شهرسازی داریم این بوده که زیرگذر مربوط به این قسمت را آسفالت کند.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

233925

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

قاسمی |
دوشنبه 23 فروردین 140003:29
با سلام ای بنازم به اقای نعمتی فرماندار محترم الیگودرز.ما بی صبرانه منتطر افتتاح جاده لالی به الیگودرز هستیم.بزرگترین پروژه خواهد بود